Tema: Re: I metascore vartotojų atisiliepimai
Autorius: Exo
Data: 2014-11-24 17:07:28
nu tai ir sakau, kad laukiu atsakymo iš lenkų ir Bethesdos, bet hornesly... su Witcher 3 labai bijau jog bus panaši istorija, paskui dideli atsiprašinėjimai, patchai kurie truputi palengvins gyvenimą ir t.t.

Exo

"PxYra"  wrote in message news:m4vfqv$dv1$1@trimpas.omnitel.net...

tu esi dead, jei matai tik EA ir Ubisoft produkcija, EA, stampuoja viena ta
pati per tapati, Ubisoft irgi sudmaliais pavirto FC4 kiek ziurejau video
nedaug kuom skirias nuo FC3, Asasins creed kiek bandziau zaist tai visa nora
atmusdavo valdymas...ypac tutoriale...