Tema: Re: Bannished pavėluotai :)
Autorius: Exo
Data: 2014-06-30 16:56:29
O tai kur tas najezdas kur "palauk kol pirmoji darbinga populiacija išmirs..." dingo?  Ir be to, elementaru ten status quo išlaikyt, tik reik pagaut kampą...

Šiaip tai nuobodu tą populiaciją kelt kai supranti ką reikia daryt, rimtai galvojau kad dar kažką ten veikt galima, tikrai reik laukt modų...

Exo

"wundis"  wrote in message news:lorpse$tlq$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kelk populiacija link 1000. Achievmentuose 150 zmoniu cia dar mazas
kaimas :)