Tema: Re: Spacechem for free (steam key)
Autorius: ROOTS
Data: 2014-06-27 16:25:17
ot ne px, nu taigi anksciau ar veliau mirs tas FB atsiras kazkas kito, o
info apie tave susirinks jei ne per fb, tei per kur kitur :)  ir isvis man
tai giliai px kad kazkas tures info, kuria as viesai skelbiu FB

"Exo"  wrote in message news:loh9o8$674$1@trimpas.omnitel.net...

hmmm... nebent tokiom figniom turėt atskirą snukiaknigę...

Exo

"cD-r0m"  wrote in message news:loh9aq$5tg$1@trimpas.omnitel.net...

Tas man px.. nueini ir išmeti lauk apsą kad nerinktu vėliau info.