Tema: Re: Zaidimai ir ju soundtrackai
Autorius: Techno
Data: 2009-05-14 19:22:13
Taip, kad labiausiai - tai uzhveze Silent Hill 2 soundtrack'as. Turiu parsivilkes jo diska.
Kiti:
NFS: Underground (ypac Rob Zombie - Two-Lane Blacktop)
NFS:Undercover
Unreal (pats pirmasis)
Unreal Tournament
Q2 (of course :D )
DeusEx (http://www.youtube.com/watch?v=Z8xNcTR4BtA :) )
Carmagedon 1
Space Rangers tokia faina melodija turi (Grigoryj Semenov - Fly Theme)
Is Max Payne, berods antrojo, viena gera "shmota" nuziurejau - Poets Of The Fall - Late Goodbye. Situ gabalas groja ir 3D Mark'05 credit'uose - tas tai is vis vezantis man (http://vaizdelis.lt/files-id/107211)
Zodziu yra geruliu, yra... :)