Tema: Re: Kas zinot "Eve-online" zaidima, pakelkit rankas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-05-06 23:52:08
    X-BTF kaiko negalima jame daryt, rekomenduoju tik X-Tension ir tai su
patchais, patchus jam turiu jei kas, nors juos eina rasti ir
www.elite-games.ru kaip ir kruva naudingu instrukciju bei tricks'u, X-BTF'a
ziurejau gal 1 diena siaip del idomumo kas tai, nes jau buvau zaides
X-Tension (XT), XT patchai padaro kad gali viena super dalyka daryti -
uzgrobti laiva, iseiti i atvira kosmosa ir i ji isesti, arba nurodyti ji
skristi i tap tikra stoti, zodziu bent jau man tai pagrindinis praturtejimo
budas ant X-Tension, paprastai pradedant duoda lieva M4 tipo laiva kuris
ciut pasivelka, su blogais shieldais ir prastais lazeriais, tada reikia
skristi i shipyarda ir prastumt ji, o uz gautus pinigus perki M5 tipo laiva
prapleti laivo cargo iki kokiu 15-20, statai butinai geriausius lazerius,
greicio ir manevringumo upgrade'us darai ciut ne max, tada jau liks mazai
pinigu ir neuzteks net satelitui kad ji pastatyt Argon One, bet pradzioj tai
priimtina, dar paimi argon one siulomus upgreidus kaip trading system
extension ir panasiai.

    Tada gali biski paskraidyt letai ijunges SETA, kad XT pasaulyje praeitu
siek tiek laiko ir issiskraidytu piratu laivai, po to eini i koki nors Home
of light arba dianas chance sektoriu ir ten bombini piratus, uzgrobineji,
uzgrobimas vyksta taip, uzpuoli pirata ir nuvarai jo shieldus iki minimumo
bet nesusprogdini, po to tik jie uzkyla kad 1 shotui butu vel numusi, ir
laikai, pilotas issigasta ir issoka, kartais tenka isjungt 1 is lazeriu kad
nedaryt 2x suvio nes tada susprogdinsi laiva, o jei tavo laivas galingas
tenka veziotis silpnesniu lazeriu pora butent uzgrobimo kuliminacijai, taip
pat jei i rimtas drakes veliesi nemaiso papildomi shieldai nes kartais musio
metu jie sugadinami, dar sioks toks cheatas uzgrobt lengviau jei laivo
pavadinimas EGOSOFT ir tiesa reikalauja kantrybes kad uzgrobt, kartais
svolaciai ilgai nepasiduoda, bet su laiku atsiranda praktika ir kad ir pries
3 priesu laivus tu o ne jie kontroliuoji visa situacija, o veliau ir pries
15 Xenon'u laivu :) buvau uzgrobes visu tipu Xenonu laivus ir visu tipu
piratu laivus :), kartais tenka ir sunaikint kaikuriuos kad netrugdytu
uzgrobt vieno, ivertint reik visada priesu laivu greiti ir jie skrenda
buriais daznai tada sovei i juos ir begi, jie vejasi ir daznai ju max
greitis skirtingas, kuri laika ant SETA paskrides isrykiuoji juos kosmose
per dideli atstuma viena nuo kito priklausomai koks ju greitis, tada gali
nesunkiai visus ugrobt.

    Siaip galima butu baisulini blog'a ar tai straipsni parasyt apie
taktikas bei strategijas aplamai visko kas yra X-Tensione :) pamenu karta
girtas draugeliuj rodziau kaip visa piratu baze per kazkur minute laiko
sunaikinau :) o kas del situaciju kada tave kazkas vejasi, yra speciali
iranga, tik ji kainuoja :) paprastai cia sektorius kur randasi Goner temple,
jie tokius ipatingus device'us parduoda kaip transporter device - kur gali
is vieno laivo i kita esant kosmose teleportuotis bei visus upgrade'us
permetinet ar cargo tarp ju, po to Jumpdrive - tai device kuris leidzia
turint tam tikra kieki energy cellsu teleportuotis is vieno i kita sektoriu
:) tiesa jis puse limono kainuoja :) kaip sakant kaip ir rudos kasykla su
investicijom i ja kad ji dirbtu :) bet su juo momentaliai gali atsidurt bet
kokiam sektoriuje kur savo Communication Relay Sattelite palikes :) pvz
puola kas tavo fabrika o tu esi uz 15 sektoriu nuo jo, tai su juo atsiduri
prie pat jei cellsu pakankamai i laivo cargo telpa, o jei ne tai per kelis
kartus kokiam nors solar power station dasipirkdamas atsiduri :)

    Jei tau reiketu X-Tension galim ka nors sugalvot arba ieskok torrentuos,
retai sutinku kam jis butu idomus, dauguma tiesiog per skysti :) bet tikrai
raisk geriau ji o ne X-BTF, X-Tension buvo sukurtas po X-BTF ir tiesa sukasi
ant X-BTF engine'o bet ten visai kas kita...

    Del JoyStick'o tai bandziau bet man geriau vistik klaviatura :)
joystickas gal lievas nes pigu toki pirkau bet del milimetrinio raketos
patieties pakeitimo su juo tenka ciut ne malkas kapot tai man nelabai prie
sirdies, kartais reikia labai tiksliai reguliuot savo busena erdvej :)

    P.S. Vienas anekdotas, tiksliau juokingas ivykis su XT, zaidziu XT,
ateina draugelis ir snekam ten apie kazka jis kuri laika ziurejo, o as ar
kariavau ar tai dar kazka bet zodziu zemyn galva skridau netoli planetos
(iki ju eina daskrist), jis po to neiskentes paklause, ar man ne bloga zemyn
galva skrist :) sakau ne, viskas labai ok :)