Tema: Re: battlefield heroes!
Autorius: E, a girdz?
Data: 2009-04-30 14:22:09
kai draugas su tam tikru nicku yra pasijunges i geima, gali joinint pas ji i
zhaidima (ivesti reikia nicka).

bet tam reikia daug kantrybes, nes turbut pasijungt pavyks tik mapui
keiciantis (ty. 10 min klickini ir gauni durna errora koda, kuri kartais
geimas teikiasi ishverst - friend's game is full). tai daroma ish kairiausio
tab'o "home"...

siaip - biski man char modeliu truksta ir ginklu didesnes ivairoves
klasei... o siaip trumpam - fun..

"if you shoot empty place long enough, you will hit commando eventualy"