Tema: Re: Nostalgija
Autorius: Audrimas
Data: 2013-04-12 10:42:44
Morrowindas tai buvo super nerealus zaidimas. Labai laukiau Oblivion, bet
visiskai nepatiko ir neuzkabino. Zaidziau kazkiek bet meciau ir jokio noro
dar karta zaist. O stai Skyrim uzkabino ilgam. Uz Oblivion mano galva jis
daug stipresnis. Butent ta laisve ir patinka, gali daryti ka tik nori. Arba
nedaryti. Manes virtimas i vilkolaki irgi netraukia, tai ir nestojau i kariu
gildija. Vampiru irgi kol kas nenoriu buti, tai begu gydytis kai tik
uzsikreciu.

Kai ten baigsi modifikuot Morrowinda, tai duok zinia, visai noreciau dar
karta parzaist :)