Tema: Re: bioshock: infinite
Autorius: Toxis
Data: 2013-04-05 21:10:44
a vat ash paleidau, tai radau vaskui voxophone'a kad jis grasino komptonui,
kad ateis ir ishplesh jam shirdi, nes tas false prophet kuri mant liepei man
uzhmusht, pasirodo yra osum chiuvas:)

"Icetom"  wrote in message news:kjm0vb$kde$1@trimpas.omnitel.net...

>Elizabeth kazhkuriuo metu duodi ant kaklo pakabuka ir gali pasirinkt su
>narvu ar su paukshchiu, ash daviau su paukshchiu, tai vat idomu ar yra
>skirtumas.

Nepasakysiu, nes ir paukščiuką pasirinkau :). Bet va generolą, iš kurio
paėmiau elektrošoką, tai gerai pakankinau (tikiuosi supratai apie kurią
vietą turiu omenyj ;)). Norėjau jam kaip geriau, o išėjo tik blogiau :D