Tema: Re: PS4 = PC
Autorius: cD-r0m
Data: 2013-02-26 01:12:59
Būtent tą ir turėjau omeny :) Aš vartotojus kurie namie naudoja tik pramogas vadinu namų šeimininkių (housewife) kategorija. Neįžeidžiančiai :)

O wordą paminėjau, nes man atrodo kad čia yra labiausiai namie reikalinga programa iš tų kurios skirtos darbui. Man wordo reikia jau vien tam, kad visokius dokumentus perskaityt galima būtų, išsikopypeistint ką nors, atspausdint jei reikia.