Tema: Re: Kur pirkt PS3
Autorius: Riveris
Data: 2011-05-11 10:45:51
na jei megsti prabangius zaidimus tai tada PS3, bet jei nori patautpyti tai
XBox360 ar Wii kuris man labai patiko nes yra daug zaidimu kur gali ne
sededamas o judedamas zaisti
o filmus rodo jau visi
arba jei nori ziureti filmus paginde be zaidimu
tai vienareiksmiskai multimedijos centra kur jungiasi viskas jame tiek
kompas tiek tv ir t.t. ir t.t. vidinis hardas ir t.t.
kaina butu apie 1500lt. bet tikrai verta