Tema: Re: 2 dzhiugios naujienos
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-03-25 09:14:31
Na, hm.. visu pirma the path - ne zhaidimas.. na, bent jau ne zhaidimas kaip mes ji suprantam, imho chia nauja audiovizualinio meno forma nei zhaidimas.
Visu pirma, ta ka liepia zhaidimas (o ir gyvenimas:), daryti chia negalima - zhaidimas sako neishklysk ish kelio, ir jei neishklydes ish kelio ir nueisi pas senele bus fail'as... tau _reikia_ ishklyst ish kelio... shtai ten prasideda visokia zhyza... mishkas su savo keitu ir spooky gyvenimu. Deja pashaudyt ar ka nors pamusht chia neisheis...
Kiek supratau, kiekviena mergaite interaktins su kazhkokiu jai skirtu specifiniu dalyku 9tas imho blogis, jos visos turetu interaktint su viskuo, tik skirtingai, nes ju ir amzhius skirtingas - nuo jauniausios (man rods jai ~7 iki vyriausios, kuriai man rods 19)...
Imho, bet tik imho, kurejai sukure visai nebloga sluoksniuota pyraga... arba lazanija, jei jums patogiau, tik shtai viena problema, nuvalgyt galima tik vos vos pachiam virshuje esanchio surio... O ar suris skanus priklauso nuo to, ar apskrytai megsti suri =)