Tema: Re: Q: zaidimu su tankais
Autorius: wundis
Data: 2011-02-10 08:40:24
eh? nesuprasi ka daryt? tai sunkumo lygi pasikeisk tau rodiklyte parodys kur
eit, arba jei megsti hardcora orientuokis pagal kompasa ir zemelapi.

kad trigeriai nesuveiktu - pirma karta girdziu, jau ka kalbet apie tai kad
tave su "rankiniais" ginklais sarvuotyje saudo. gal galva iskises sedejai?
nes priesai ten guli kaip peles kai su tanku vaziuoji, nebent rpg koki ant
peties turi :)
o priesu spawninimosi single playeryje ten isvis nera, ty duotoje misijoje
jie "ten" buna visa laika, arba ateina.

esi tikras kad arma ten buvo?