Tema: Re: Arcania: Gothic 4 (2010/MULTi5/DEMO)
Autorius: wundis
Data: 2010-09-28 08:23:53
nene. vsio viskas ore. vakar sedejau, kucinau. pagelbejo ne is cd sumesti
sviezi physicsai. ir as jau viduje.

kol kas pasakysiu kad.... osm! biski jauciasi konsoliskumas ir suoliuoja
truputi per toli, bet man tas netrukdo ir megaujuosi. grafika grazi,
seseliai uber, tik vel kankinuosi su egzistenciniais apmastymais kuo ir uz
ka but :) na, ir vagiliauju.

risen +1