Tema: Re: Artodo, visai neblogai naujas Xbox360
Autorius: bullka
Data: 2010-07-15 12:03:56
Tai dar Tu nenusipirkai to naujojo?! :) Ką čia dar dvejoji? :)

O kas dėl globalaus mąstymo.. .tai spėju, kad gamta būtų užteršta daug
daugiau pagaminant 40 milijonų naujų konsolių (primetus dar ir tai, kad tik
žiauriai maža dalis iš tų 40M senųjų būtų tinkamai utilizuota), nei
eksploatuojant senąsias :)))

PS: BFBC2 Tavęs kotai nebesimato pastaruoju metu? Apleidai? :)