Tema: Re: Dragon Age will be 2
Autorius: Zyza
Data: 2010-07-12 22:11:53
Turint omeny, kad DA buvo isleistas po Witcherio.... Pastebejau idomiu
panasumu - vietomis panasokas soundtrackas (rpg megstu ir zaidziu, witcherio
labai isimintinas), random finishing moves (is PC rpg tik witcheryje tokius
maciau), gan atviras humoras (velgi, kazkaip tik witcheris galvoj kirba siuo
klausimu). Na tarkim potion'u ir poison'u kurimas gal ir daugiau paplites,
bet nedaug. Siaip faktas, kad zaidimai turi dar ir nemazai skirtumu, bet
tiesiog cia tokie mano pastebejimai...