Tema: Re: gal kas pakuret nfs porsche ant win7?
Autorius: baronka
Data: 2010-07-08 19:54:04
gimme.dll istrynimas buvo vienas is variantu, bet jis man niekada ir ant xp
nepadejo:) ismeginau as ji ir ant win 7.
as irgi turiu ir originalu nfs porsche, ir atsisiusta image'a is kazkur, bet
nei tas, nei tas neina:) ismeta normandijoj ant to paties posukio uz
kaimelio "porsche.icd has stoped working" ir psio. paskutinikart ant xp irgi
kazkaip be jokiu papildomu pastangu ejo, bet ant win 7 neina:(