Tema: Re: f*king koreans...
Autorius: YZF
Data: 2010-07-08 10:01:12
"Martozo" <martozoistrinti@xxx.lt> wrote in message
news:i13rsn$pjt$1@trimpas.omnitel.net...

> Žinojau, kad pakomentuosi, ir beveik tip top atspėjau ką parašysi :)
>
> Šiaip tai teisingai, supcomo top playeriams užtenka dvigubai-trigubai
> mažesnio (apie 100) apm. Žinai kodėl? Strategija čia beveik nieko dėta.
> Supcomo techninė realizacija paremta 500 ms užklausos-atsakymo modeliu.
> Todėl su didesniu apm žaidėjai paprasčiausiai yra cap'inti. Na ir kitas
> dalykas, kad supcome didesnis automatizavimo lygis.

Siaip nezinau kodel iskarto pasuki i supcomo puse, yra ir daugiau
strateginiu geimu kurie yra strateginiai (galvojimo) o ne grojimo su
pirstais per klaviatura tipo. Kuomet "nugaleti turnyre reikia pasiekti
300APM or smth.lol."

> Apie supcom2 žinau biški mažiau, bet kiek teko girdėti pilna nusiskundimų,
> kad ir ten dabar jau svarbu turėti >200 apm jei esi top žaidėjas. Bet
> atsimenant senesnes diskusijas tu man dabar pasakyk: turėjai laiko
> išbandyti supcom2, pamatyti klaidas, pokyčius ir t.t. Ar tavo nuomone jis
> ne pravalas lyginant su supcom ?

Manau kad kas liecia APM tai pas Supcom2 jis panasus kaip ir supcom1, bet
siaip SupCom2 tai prastas tesinys. Guli jis pas mane nupirktas ir numestas i
kampa. Neloshiu.