Tema: Re: Bl..t, Baltijos šalių ir vėl nėra :(
Autorius: Icetom
Data: 2010-06-24 12:20:30
"bullka" <bullka@gmail.com> parašė naujienų
news:hvv5qn$t5o$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai kam čia reikia tos paslaugos bambukų valstybėje su keliais šimtais
> Xbos žaidėjų, iš kurių 90% su LiteTouch'u :D O iš likusių 10% tik 2% perka
> GOLD'ą :)
> Skaičia iš lempos.. bet realybė, spėju, būtent tokia ir yra.
>
> :)
> Nuostolis Lietuva MS'ui būtų ir tiek.
Na aš tai skiriu į dvi dalis:
- registracija, mokėjimas už Gold, xbla ir kiti žaidimai.
- papildomas turinys (specifinis kažkokiai valstybe ar pan., kaip Sky TV,
Zune)

Tai kodėl nepadarius bent pirmo varianto? Nemanau, kad tai būtų didelės
investicijos į sąrašą įtraukti tris Baltijos valstybes. Vertimų į lokalias
kalbas nebūtina pradžioje, mano nuomone.