Tema: Re: GT5 - 18Mpix
Autorius: YZF
Data: 2010-06-24 11:08:28
Net nebandyk lyginti forzos su GT, tai tiesiog i vienus vartus. Taip jau
yra. Gal tau tai naujiena, bet faktai yra faktai :))

"Icetom" <kkk@kkk.lt> wrote in message
> Apie Forza arba gerai, arba nieko :)
> http://www.youtube.com/watch?v=-oMycehH0TE (nesuprantu ko čia trūksta, ir
> čia nufilmuota ne visos trasos variantas)

Truksta visko, arba nieko. Tokios trasos jau GT3 buvo. Nieko ypatingo.

> Nematau ko trūktų, pvz. tokiai trasai:
> http://forzamotorsport.net/uploadedImages/Media/Images/Forza_3_Fujimi_Kaido/Fujimi_Kaido_17_1.jpg

Kelias ir pilna medziu. Ir? Ai dar slaito biski matosi......need for speed 4
panasiai visko turejo :))

Geriau paziurek pvz cia:

http://www.gtpla.net/wp-content/uploads/2010/03/gran-turismo-5-tokyo-8mp-3.jpg

Matai dvirati? :)