Tema: Re: Kaip manot, kiek ilgai dar xbox 360/ps3 bus rinkoje?
Autorius: bullka
Data: 2010-06-23 11:52:46
Mano asmenine nuomone: 5 metus 100% dar bus pilnu tempu kuriami zaidimai dabartinems konsolems (tiek God3, tiek Shitbox360). Gal fone bus ir naujos beatsirandancios, bet tai neitakos dabartiniu.

250GB = 65svarai
Nauja konsole (su 250GB) = 200svaru

Na tai ir vertink pats :) Taviskis uzsilenks su RROD'u, tai turesi vis tiek pirkti nauja x'a ir atliks diskas niekam nereikalingas. Arba parduodi uz 200Lt (50 svaru) dabartini ir naujas kainuoja 150svaru.

Tai ziurim ka  turim:
65 svarai uz diska ir sena konsole
ar
150 svarai uz nauja konsole

Skitumas nesiekia 100 svaru. Arba skirtumas dar mazesnis, jei sugebesi uz brangiau savo parduoti.

Jei piratausi - neapsimoka
Jei ne piratausi - imk nauja