Tema: Re: shiek tiek apie new vegas [link][video]
Autorius: bullka
Data: 2010-06-09 14:01:43
Kaži, ar New Vegas autoriai žino, kad viso šito originaliame F3 nebuvo ir kad to pageidauja vartotojai?
:)))
Aš pilnai sutinku, kad visi šitie išvardinti dalykai yra unreal ir daro geimą linksmesniu ir sunkesniu.

4. Labai teisingas pastebėjimas. Bet turiu tam ir prieštaravimą.

Teisingas todėl, kad per pagrindinį žaidimo questą aš žiauriai smagiai apsiginklavau, šarvus beveik nedylančius gavau ir pan. Tad visi DLC ir side quest'ai buvo tokie kaip čia pasakius... piece of cake.

O bet tačiau.. man atrodo normalu, kad Raideris žaidimo pradžioje yra tas pats raideris žaidimo pabaigoje. Tik labiau apsišarvavęs ar pan. F3 gi taip ir buvo.. pirmuose questuose reikėjo su plikais raideriais ir tallonais kautis. Vėliau prasidėjo metaliniai šarvai ir pan.

PS: bet pritariu, kad geimas nesubalansuotas. Nors jei būtų subalansuotas.. būčiau prie jo užtrukęs gerokai ilgiau... laiko gaila.