Tema: Re: XBL ir lietuviška kreditinė kortelė
Autorius: bullka
Data: 2010-06-04 11:51:46
Na pabandysiu susišaudyti realų adresą. Nes dabar esu įvedęs MS būstinės adresą Londone :D
Surizikuosiu. Blogiausia, kas gali įvykti - gamertag ban'as. Gamerscore istorija pas mane maža... nieko baisaus.

Nickas: bullka LT (atsiųsk friendrequestą)
Iš MP kabliuoja: forza, snoopy flying ace, sega all stars racing (t.y. paprasti labai :D ).
Bad company dar nebandžiau. MW2 kažkaip irgi nelabai.