Tema: Re: Starcraft II beta
Autorius: Martozo
Data: 2010-05-18 10:20:58
>"Rimantas" <neturiu@as.pasto> wrote in message news:hstbqk$2iv$1@trimpas.omnitel.net...
> Nemačiau aš to SC2 in action (net ir nesu RTS arcade* fanbojus).. bet jei
> yra taip, kaip rašai, tai reiškia žaidimo nesugadino ir jis yra toks, koks
> turi būti. Pirma dalis jau buvo OMG AWESOME. Reiškia antra dalis bus
> nesugadinta pirma dalis. O tai yra OK :)

Na, teisybės dėlei reiktų pasakyti, kad yra šiokių tokių pakeitimų. Bet tie pakeitimai iš esmės yra todėl, kad jie jau kaip ir privalomi šių laikų žaidimams.

Aš jaučiu, kad SC2 noriu palošti campaign'ą, o po to jau žiūrėsim.

Beja, gal jau čia senstu, bet pastaruoju metu nei vienas mano loštas žaidimas kažkaip nesukėlė man to "replayability" jausmo. Praeini campaign'ą - smagu, įdomu kaip istorija vystosi, kaip baigsisi ir t.t. Pakali kelias partijas skirmish režimus, kelias multiplayer ir vsio - nebeįdomu.

P.S. Prieš tai lošiau Warhammer 40k dawn of war II ir jo expansioną - veža.