Tema: Re: Operation Arrowhead
Autorius: YZF
Data: 2010-05-16 14:21:29
"NicMC" <easy@freemail.lt> wrote in message
news:hsoiik$ll5$1@trimpas.omnitel.net...

> O dabar šitą pasižiūrėk dar kartą, bet užsidėjęs akinius. Kur sprogimas
> vyksta ir kur raketa praeina.

Raketa pareina horizontaliai (ne is virsaus, 90laipsniu kampu). I virsutine
tanko dali (nes ji silpnesne). Labai panasiai beje kaip tame arma video.

Apie ka bandai kalbeti?

> Šitam per greitai veiksmas vyksta, kad pamatytum.

Tai gal uzsidek akinius? As puikiai matau kad raketa velgi pareina
horizontaliai - siek tiek nedideliu lanku. T.y. jokiu budu ne "is dangaus".

Taigi saudyti galima VISAIP, nebutinai naudojant "top attack" rezima.
Priklauso nuo to i ka saudai ir su kuo saudai.

> O dabar mano linkai, visi paimti paieškojus jutubėj anti-tank missile ir
> spaudaliojant tik pirmus linkus iš siūlomų sąrašo.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=cKjqV7CEPTY&feature=related
> http://www.youtube.com/watch?v=xMm_M4qyMpo&feature=related
> http://www.youtube.com/watch?v=AjaTL1qBCcs&feature=related

Nu ir? Cia yra naudojamas "top attack" rezimas. Tokie irgi naudojami taip
pat.

Nu ir?

> Netgi ir geime:
> http://www.youtube.com/watch?v=3jkNteqgHPw

Sitas geimas yra Arma1. Net jau jame buvo irgi idiegta 'top attack"
funkcija. Ka jau kalbeti apie Arma2.

> Taip pat:
> http://www.youtube.com/watch?v=iveSPDw7ONc
> atkreipiam dėmesį į 28 sekundę. O 34 sekundė yra ko gero real life example
> to, ką turėjo atkartoti tavo nurodyta "simuliacija". Kaip ir 43 sek.

Leisk siek tiek tave apsviesti: Apache64 naudoja Hellfire 114 raketas
ivairioms atakoms iskaitant ir pries tankines atakas.Su siomis raketomis
galima saudyti tiesiogiai arba fire-and-forget budu (kai pasigauna lazerio
signala ar pan). Naudojant pastaraji rezima yra KETURI skritingi budai kaip
tas signalas pagaunamas ir kokia trajektorija raketa skrenda. Vienas is tu
budu gali buti maksimaliai dideliu lanku, is aukstai, is virsaus (60laipsniu
kampas), kitas budas - itin zema trajektorija, su nedideliu kampu, kuomet is
pradziu raketa paleidziama visiskai tiesiai horizontaliai ir visai netoli
taikinio ji pasigauna lazeri ir kala velgi gana nedideliu kampu. Koki buda
helikopterio igula pasirenka, toks ir naudojamas.

> Jau sakiau - jei atrodo, kad visi durni ir tu vienas protingas, tai tikrai
> verta vertinimo skalę smarkiai permąstyt.

Auksciau mano rodyti video, o ir tavo numestame video linke matosi, kad
nebutinai yra naudojamas 'top attack" rezimas atakuojant tankus. Ir tavo
pasvaigimai kad "Nes is mano giliu įsitikinimu bet kokia šarvuota technika
spec. raketomis yra atakuojama iš viršaus." yra tik tavo isgalvotos pasakos.
Realybeje yra naudojami IR is virsaus IR is sono budai.Priklauso nuo to i ka
ir su kuom saudai.

Ir istikruju viskas yra priesingai, simtai zmoniu prisideje prie armos yra
protingi o keletas apoku is sito grupso bandanciu amzinai "prie kazko
prisipisti" yra ta nedidele mazuma.