Tema: Re: Del XBOX 360 pasirinkimo
Autorius: liteonas
Data: 2009-02-13 21:59:27
tai gal pradek nuo to kas yra dempingas...? siaip  kiek pastebejau
lietuviskose forumuose info, kuri susijusi su kad ir su niekingai mazais $$$
niekas nedalina/nepasakoja/net ant kelio neuzveda, o tu neik kad ir i ta
pati xbox-scene  - pamatysi kiek prirasyta kaip ir pati extractor
pasigaminti is elementariu detaliu, tiek kaip ir apsieiti ir be "probe" - ir
kazkodel niekas netrina ir neblokuoja tu temu, nors nuo to visu tu
"originaliu" extractor'iu pardaveju pelnas tikrai nedideja... jau nekalbu
apie visa sita soft'a ir firmware - kazkas dare is idejos, vedamas kazkokio
tikslo, kurio niuansu tikrai nezinosim, bet manau tikrai ne $$$.
  o uz tu nepatenkintu slypi tik lietuviskas godumas, nachaliskumas, pavydas
ir visi kiti "musu tautiniai bruozai"  - man tikrai nera normalu, kad uz max
20 min darbo nori 150 lt - cia gaunasi panasiai kaip buvo visai nesenai su
statybininkais... pateisinciau jeigu zmogus pats sukure soft'a ar etc.
susije su intelektualine nuosavybe ir kazkas is jo vagia, o cia.....
aisku jei kalbant placiau, kad vieni dirba legaliai - patentas/individuali
imone/uab, nuomojasi patalpas ir kitos islaidos VS tiesiog siaip nelegaliai
tuo uzsiima yra neteisybe, bet kita vertus net uzsieni  kaina yra 20
svaru/80 litu....

o siaip kaip minejau, skelbimuos nesiskelbiu, klientu neieskau specialiai,
tai del manes galit ramiai miegoti :)

 ps. pabusi tikras lietuvis ir paerzinsiu - cia viena karta nuflasinau
tiesiog uz ACIU, tiesiog garbingai kalbanciam zmogui, tikiu kad geram.