Tema: Re: games on linux (ubuntu)
Autorius: obliarka
Data: 2009-02-13 10:15:47
o tai one.lt real life simuliatorius nusibodo jau? Zinok tas eina ir per
linuxus ir per visokias nesamones, net per mobilke eina, multiplatforminis
jis.
manau kad Toxis komentaras kaip pirstu i aki, kad ir kaip besigintum :).

Kita vertus, as pats zaidimu ieskodams ir bandydamas juos paleisti ismokau
ir kompu naudotis, taip kad sita "geimu" motyvacija veikia teigiamai, nebent
sustosi ir nebetobulesi. O verta buvo mokytis ar ne cia jau tik ateitis
parodys.