Tema: Re: Xbox geimas mergaitei iki 10 m...
Autorius: bullka
Data: 2010-04-30 08:39:44
Ai dar vienas dalykas. Kazkaip prie savo 4mecio vaiko per neapsiziurejima
kelis kartus Fallout3 pasaudziau. Vaikas "gerai kraujai ant sienos
issitaske". OK.. suprantu.. kaltas. Zaidziam dabar Lego Indiana Jones (na
dviese smagiau.. nes ten yra puzzlai, kur ne visada vaikas susigalvoja, ka
daryti reikia).. tai darzelyje mano vaikas sako kitiems einam ten, nugalesim
ta. Kiti vaikai "o ka reiskia nugalesim?". Vel FAIL :)

Taip kad negali sakyti, kad itakos nedaro. Ta itaka yra visada.

Pabandem koki nekalta Sonic All Stars Racing.. bet ten irgi reikia saudyti i
priesininkus :)
Lieka tik visokie Zuma ir pan.

O bet taciau: vis tiek rekomenduoju su vaikais zaisti tokius Indiana Jones
ir pan. Smagu, kai vaikas pradeda protauti "kad ivyktu tai, reikia padaryti
tai, o tada dar padaryti anaip". Ir kai ten yra kokie maziausiai 5
charakteriai lakstantys ir kiekvienas su savo featurais (vienas su virve,
kitas su raktu, kitas lengvas, kitas bazooka turi, kitas bijo voru ir
t.t.).. tai tikrai ciotkai, kai vaikas bando suvokti, ka ten su kuriuo
geriausia daryti.

Bet griztant prie temos - itaka tikrai yra! Is salies gerai matosi.