Tema: Re: Pora klausimu
Autorius: Andrius
Data: 2010-04-24 21:31:32
On Sat, 24 Apr 2010 14:44:01 +0300, karloff wrote:

> 1. prideciau krizis, nors jau senokas. metro graziai ziurejosi. 2. pirma
> dalis nebutina bet persikelus personazha su ekspiriencu ir t.t. yra
> turbut smagu.
>
> "Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> parase naujienu

Tai kad ale ten is pirmo Mass Effect i antra experiencas realiai
nekeliauja, bet kokiu atveju is naujo renkiesi klase, nebent jei tik
gerai pamenu gauni kazkoki maza bonusiuka experienco is patpradziu, kas
mano atveju buvo daug maz verta pakilimui per viena leveli (pirma Mass
Effecta buvau perejes kiaurai isilgai).

Realiai atkeliauja tavo pasirinkimai is pirmo Mass Effect; t.y. jei tu
pirmo ME gale nusprendei isgelbet council, jinai bus ir antram ME, jei ne
zmones bus uz council'a ir pan. Kazkur esu mates kad importuojant ME1
saivus i ME2 atsizvelgiama i visai nemaza tokiu pasirinkimu skaiciu.

P.S. dar prisiminiau, kad gavau kazkoki paragon/renegade bonusa pagal tai
koks buvau ME1.