Tema: Re: Zero Punctuation: Dante's Inferno
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-02-25 12:46:44
Ne, gow'o ash nezhaidzhiau ir kazhkur shirdyje pradedu jo nekest, nes kazhkodel visi viska kas bent kiek panashu i ji lyge lygint su juo ir vadint rip ofais. (kas buvo pvz su konanu)
Mano supratimu tokia praktika yra tolygi kiekvieno JRPG lyginimui su Zelda ar final fantasy, o kiekvieno fpso lyginimu su half life'u - "pfff, chia irgi reikia shaudyt viska ir shoviniu ieshkot ir pfff - ripofas":)

Man butu idomu ka apie dante galvoja kas nors, nezhaides god of war'o. Kai vertini ji ne pagal koazhkoki misti ar platono ideju pasaulio tvarini  God of war, o kaip stand alone produkta...