Tema: Re: Aion trial
Autorius: Lavonas
Data: 2010-02-10 13:43:34
Nu ka ash zinau, jei tau Eve Online yra shudelis, tai ash galiu pasakyti,
kad kosminiu, tiek mmorpg ir ne, zaidimu srityje tikrai geresnio ner, ir
nebuvo, ir nemanau, kad greituoju laiku atsiras. Tokio gilaus yvairiu
zaidimo aspektu detalizavimo tikrai niekur nematceu. Mano manymu tai vienas
gereusiu per savo gyvenima matytu zaidimu.

"Velokoraptus" <eskimai@afrikoi.lt> wrote in message
Exo wrote:
> Yra tik ne taip paprasta gaut... O šiaip tai neverta dėmesio, tikrai nieko
> nauja, o tik eilinis wow klonas...
>
> P.S. kolkas mmorpg geimai mano požiūriu yra šie: EQ2, WOW, AOC nu ir gal
> dar iš bėdos L2, tik jis labai jau apgailėtinas... O visa kita klonai
> klonai klonai...
>
> Exo

O tas sudelis "EVE online", ten kas ne mmorpg ? Kieno tas klonas, kad i
sarasus nepateko ? :)