Tema: Re: kuri xbox360 pirkt?
Autorius: bullka
Data: 2010-02-01 11:28:01
c) į diską iš XBL gali parsisiųsti visokius filmukus, anonsus, demo ir pan.
Aišku gali įvesti į youtube "<game_pavadinimas> gameplay xbox360", bet jei
turi HDD, nieko nekainuoja ir parsisiuntimas ir pabandymas pačiam, prieš
gadinant Verbatim'ą.
d) nežinau, kur saugo arcade savo seivus. Spėju memory carduose. Nežinau ar
tai labai patogu, kai vidiniuose 256MB nebetelpa.
e) arcade versija yra balta, o elite juoda. Pirk tą, kuris derinasi prie
buto dizaino. Jei labiau baltas, tai HDD galėsi nusipirkti iš dealextreme
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30815 (čia kaip pvz).

Vienu žodžiu - aš už Elite modelį. Arba, jeigu reikia balto, tai arcade +
250GB diskas.