Tema: Re: Gal kokį linksmą žaidimą dviems ant konsolės?
Autorius: bullka
Data: 2010-01-19 11:13:25
Mano vaikas išpakuodamas Pure/Lego sugebėjo dėžę sulaužyti.. tai spėju 6
svarų nebegausiu :)

Dar vienas klausimas ne į temą apie flashinimą. Ar tas activation.iso (čia
kai senesnis firmwaras ir naujesnis wave) tinka tik nuflešimtiems draivams?
Gal egzistuoja būdas neflešinant žaisti? tipo įdedi diską prieš geimą ir po
to geimą :)
Ar piratinių žaidimas neflešinant yra tiesiog neįmanomas?