Tema: Re: Ka is RPG zaisim 2010ais metais?
Autorius: Icetom
Data: 2009-12-30 17:39:17
Bet pirmoje dalyje berods ten aplink kažkokią esmine konspiracija sukosi ar
ne dėl žmonių valdymo nano lygiu ar super žmogaus rasės :/ Maišosi jau kai
tiek daug žaidimų praeina per kompą :) O antroj daly berods dentono brolis
kažkuo užsiėmė, bet ir vėl nebepamenu. Kaip ir su kinų triada buvo susiję?