Tema: Re: Na štai ir pirmas Forza Motorosport 3 DLC auto rinkinys
Autorius: Icetom
Data: 2009-12-13 19:52:13
1. Sugedo maniškė HD4870 ir didmeninikai nesutinka remontuoti, net už admin.
mokestį :(:(:( Iš FIS'o buvo imta. Po Naujų metų reiks imti HD5770/HD5850
kai kainos kiek nukris. Ar iš Nvidia 3xx serijos, jei verta dėmesio bus.
2. AK žaidimai neturi tiek Nissan'čikų :) Pvz., tik NFS Shift daugiau
įdomesnių Nissan/Datsun. Todėl ir patinka man ta Forza 2/3, kad turi daug
Nissan ir kitų japoniškų auto išbandyti ;)

Iš tavo minėtų AK žaidimų labiausiai patiko GT Legends, bet jau senokai
nežaidžiau, kažkur iki vidurio buvau praėjęs ant normal sunkumo lygio. O GTR
serija taip ir neprilipo :( - niekaip neišeina lošti, jei tik nuimu
elektronines pagalbas (apart ABS) beveik visada piešiu saulutes posūkiuose,;
o jei ne, tai gale ešalono tempiuosi :D. Čia žaidžiant su mano minėtu
Logitech vairu. Tiesa, rFactor nesu bandęs.