Tema: Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat -- rls only on fuck'd up Win7 :/
Autorius: Zyza
Data: 2009-09-27 23:30:35
Bent jau Clear Sky mane uzkabino visiskai neeiliniu AI ir dinaminiu apsvietimu (nakti buna TIKRAI tamsu). Pamenu tikrai buvau i kelnes pridejes, kai perejus pelkes ir islindus pirmo stalkerio prieigose eme vytis priesai. Sedi krumuose ir jau ateina... (ir ne tai, kad tiesiai eina kur tu, bet sen bei ten paziuri - ner, tada vel eina, iesko... na tikrai realistiskai). Kas be ko Pripetes miestas tai isvis nerealus...