Tema: Re: Renkuosi vaizdo plokste
Autorius: Toxis
Data: 2009-09-16 23:49:30
jhe, oshia pas man dabar 250tas gts'as (tobish 9800GTX'as kitais
rubeliais:) - kaip su juo grajinasi daug pasakyt negaliu, bo pirkau ji
konanui, kuri kazhkaip apleidau - ishmushe ish vezhiu ishvyka atostogaut ir
gryzhus pamatymas, kad yra wet, o vakar ir odst:)
Geimams ash turiu x360 (taigi gta sukau ten) - bet grynai konanas pakilo nuo
medium grafikos I dx10 high (su shiek tiek pakoreagavimu, zholes nuemimu ir
pan - bo liaudies ishmintis skelbia, kad nera tokios jegos visatoj, kuri
priverstu konana suktis ant maximumo :) - taigi zhingsnis nuo 7600gt I shita
buvo tikrai vertas. - beja - _butinai_ planuok ishlaidas ir 450w
maitblokiui, jei nenori turet ishlaidu 450w maitblokiui _ir_ naujai
motinai:)