Tema: Re: WET - mini review
Autorius: netikras
Data: 2009-09-16 08:42:48
o man asmeniskai 5/10 (tiesa vertinau tik demosa, toliau nebelieciau)

labai erzina, kad actionui reikalingas 100% slo-mo. kitaip shuds gaunas
(kaip kontr-argumentas tavo "naudoji, nes ishpildytas gerai, o ne todel, kad
else you suck"). pastoviai sau suki galva kodel reikia strykciot kaip
retardui arba sliauzht 2 metrus kazhkokiu borteliu ant keliu, kol i
shiukshliu dezhe neisivarvolinsi. cia ne shooteris, cia kazkokia ligota
akrobatikos olimpiados simuliacija.

pvz dar vienas idiotiskas dalykas yra multiplieriai. nafig toki shuda det
ishvis?

"blood in eyes" modas - nerealiai vizualiai atperkantis, estetiskas,
nerealus, taciau su kazkokiu defektu. niekaip nesupratau.. ko jam truksta...