Tema: Re: Foto body pradvinutam megejui
Autorius: MRT
Data: 2019-02-13 09:45:58

> Principe, normalus variantas, jei 24 mm ant kropo nebus per "siaura". Aš pats kai tingiu kelionėje tampytis kalną objektyvų,
> pasirenku užmaut 17-55, o ne 24-105, nes man plačiojo galo dažniau pritrūksta, nei ilgojo. Na o bet tačiau, labai neverkčiau į
> kelionę išvažiavęs ir vien su 24-105 :)

placiam galui pas Canon tikrai fainas sis:
https://www.skelbiu.lt/skelbimai/canon-ef-s-10-18mm-f-4-5-5-6-is-stm-39152639.html
https://www.skelbiu.lt/skelbimai/canon-10-18mm-39113611.html << tik kur tas Kupiskis :)
Linui per firma, tai ir naujas visai ok (kaina ~230-240)

kelionese prabegant tos foto vis vien link "my pictures"..
tai tas 10-18mm puikiai tinka.. net nelabai verta ieskot
sviesesniu Tokinu, Tamron'u siam zidinio nuotoliui..
Sunku atsvert - lengvas (vos 240g), gan kompaktiskas, su IS, tylus STM, pigus

turint gera 24-105mm .. kazkaip 17-55mm gal neitin..
na padengs papildomus vos 17-24mm.. ir abu bus sunkus..
nors jei daug pyskins siame zidinio nuotolyje, tai gal del
F4->F2.8 ir butu i tema.. pilnas stop'as - dvigubai sviesesnis..
50tukas is esmes parodys ka reiskia minimum F4 ir ka duoda F1.8

Is kitos puses.. kartais sveika po truputi augint ta foto
megejo smalsuma, o ne visa rinkinuka po defaultu paduot..