Tema: Re: Senoliai alsuoja plienu
Autorius: Kaksht
Data: 2009-04-27 18:45:55
O man vistiek idomu kodel tu, bei visi kiti ant jo taip stumia? Suprantu kad kazkokia mada buvo kuri laika, ir man paciam buvo juokingas pakankamai jo kurinys, bet zmogus padare viska savo rankomis ir vien uz tai jam didelis respect. Darbo ten tikrai daug ideta. Zinoma kiek kokybes tai cia jau kitas klausimas. Bet prisipazink Romeo, ar tikrai jo kurinys tau yra "košmaras ant keturių ratų"? Man pvz tik priekis ir sparnai nelabai patiko, galas graziai padarytas.

--
Honda Civic '00 EK3 1.5 Vtec-E