Tema: Re: DriftDay1
Autorius: Mantas Puida
Data: 2009-04-14 20:24:25
Ta prasme, kad jiems aparac'o buvimas kadre yra svarbiau uz kadro minti
ir estetika. Cia jei nagrineti kaip pavienes foto.

O jei nagrinet kaip reportaza, tuomet nera taip svarbu, kad visos foto
butu labai ispudingos, svarbiau kaip jos deliojasi sekoje ir kokia minti
bei jausma ta seka audzia, ar pasakoja istorija.

Bet man si seka nesidelioja i reportaza:
1. bmw stambiu planu
2. slystantis mb placiu kampu
3. slystantis kitas bmw vidutiniu planu
4. sx'o galas vidutiniu planu
5. slystanti celica paciu kampu
6. slystanti celica stambiu planu
7. mb veja bmw

man sioje sekoje sunkoka izvelgt kazkokia aiskesne istorija nei "buvo to
ir ano"

jei visgi perdelioti kita tvarka, galima sudelioti pora istoriju su
mikro siuzetais:

a) 1. bmw stambiu planu
b) 7. mb veja bmw
c) 2. slystantis mb placiu kampu
d) fotouzpildas be automobilio, pvz ziurovai ar kazkokios kitos aplinkos
detales, skirtas atskirti viena mikrosiuzeta nuo kito
e) 4. sx'o galas vidutiniu planu
f) 5. slystanti celica paciu kampu
g) cia vel galetu buti kazkoks neutralus fotouzpildas
h) o cia galetu prasideti kitas mikrosiuzetas

a)->b)->c) siuzeta vienija veikejai (nors a. ir b. bmw skirtingi,
mintyse jie vis tiek bmw)

e)->f) siuzetas pagristas emocine seka, sustingusi potenciali dinamika
pereina islaisvinta dinamika