Tema: Re: Porsche 911 SC Targa
Autorius: Giedrius Matulaitis
Data: 2009-04-09 10:11:32
O, geras, konkretus komentaras ;) labai aptinka (ap = pa) tokie ;)

1. Taip, man irgi kliuva langas. Bet toje erdveje buvo tiek legaliai
prisiparkavusiu, kad reikejo derinties prie aplikos MAN, o ne aplinkai prie
manes. Siek tiek i viena sona, siek tiek i kita sona - jau atsiranda
bereikalingi skodu ir kitu "-du" atspindziai. Shit.
2. Va sitas tai labiausiai konkretus :-) Jis vaziuoja, jis nestovi. Vaziuoja
kazkur "an trim!"
3. Butinai, ju daugiau gali rasti cia:
http://www.matulaitis.lt/galerija/v/automoto/Jan_s_garage/Porsche911SCTarga/
 - negaliu visko sudeti i omni.foto, negaliu visko ir i savo albumeli sudeti
4. Nieko baisaus, ji nepyksta! Ir masina ne jaunuole, kur valytuvai kelio
neuzstoja ;)

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message
mano trigrasis:
1. ziuret reikia ne tik i automobili bet kas ir uz jo arba pries ji
2. automobilis arba stovi arba vaziuoja kai kur atrodo kad jis turetu
vaziuot bet stovi
3. paieskok dar vistik kampu/kompoziciju
4. jeigu zmogus automobilyje tai negrazu jam per zubus su valytuvu burkstelt