Tema: Re: Aš ir taip moku...
Autorius: Piktuolis
Data: 2013-03-15 21:06:13
Norint parodyti, ką daro konverteris, būt gerai padaryti foto be jo, pvz
pakropintą iki panašaus dydžio. Nes kai apie tą sigmą dpreview parašo
"Relatively weak at 200mm (softness, chromatic aberration, pincushion
distortion on full frame)." + neaišku kiek geras/blogas konkretus
egzempliorius, tai nežinia ką kaltint.