Tema: Re: Matricai amen? (560 KB)
Autorius: Mindaugas
Data: 2012-01-18 09:24:33
Reikia issiardyti, issiimti objektyva, ji isardyti (jei labai pavyks,
gal gedima pavyks ir be objektyvo ardymo patasisyti, tik tai mazai
itikima), tada ziureti, kas darosi jo viduje su uzraktu ar diafragma.
Siaip jei yra kitas identiskas fotoaparatas su dauztu ekranu ar zuvusia
matrica/pagrindine plokste, tai viskas gerokai supaprastetu.