Tema: Re: Klausimas. Frontfocus
Autorius: K20D
Data: 2009-03-06 08:54:17
Ir vel tamronai gryba pjauna.... (jei cia Tamronas). Mane uzkniso mano
28-75mm  tai parsisiunciau Focusing screena su perpjautais lesiais ir
mikroprizmem. Prie to pacio keleta MF Takumar'u dar nuo 1968-1980 laiku. Ir
ka, visai smagu. MF netinka tik reportazinio tipo fotografijai kai objektas
pastoviai juda. Bet gi cia ir AF nusigrybauja. Tai gelbeja MF breketingas,
kai neatleidi shutterio mygtuko, o tuo paciu metu lengvai pasukioji
objektyvo MF. Diafragma 5,6-8 irgi prisideda prie bendro rezultato.
Siusti Body ir Tamrona menesiams kazkur kazko su neaiskiu rezultatu
nenorejau. Internete pilna atsiliepimu kad gryzta daugiatukstantine technika
2 men po EU pasimalus ir realiai kaip buvo FF taip ir lieka, ir vel siunti
ir vel tas pats. Nu jau ne, ne tam pinigai isleisti kad isvis be kameros
sedeti.