Tema: Re: 3 peizaþai - 3 objektyvai
Autorius: Arunasst
Data: 2011-08-17 12:10:03
On 17/08/2011 07:38, Anon wrote:
> [...]
> efektų čia mažiau. Na, stebinti norint reikėtų truputį ilgesnės
> patirties ir profesionalaus darbo - dabar gi tikrai teesu mėgėjas, ko
> nebijau pripažinti.
>
> Vytautas
>
> "HDi" wrote in message news:j2fm0f$b88$1@trimpas.omnitel.net...
>
> bendroj sumoj nieko gero, as ne profas bet manau turi ziuretis nors kazkas.
> tiek spalvos tiek fokusas tiek sharpinimas viskas kaip megejo padaryta,
> o ir
> vaizdai paprastos pievos. aisku visada turi kur pasistengti :) si karta

Mini Sigma, bet butent kuria taip ir nepasakai. 9,14,15? O gal SD1 :)
Objektyvai nerealiai brungus kuriais tu cia zaidi, ar nieko pigiau, kad
ir sigmos asortimente neradai :)

Del spalvu naturalumo, tai jo, vyrauja nuomone, kad sigmoje naudojama
matricos tehnologija arciausiai atkartoja juostos spalvas.
sigmas  http://www.rytterfalk.com/