Tema: Re: 04
Autorius: Giedrius Matulaitis
Data: 2011-08-16 12:31:32
nematau tikslo exifu kilobaitus didint ypac darant save for web :)

milimetrai - 12 (1.6 matrica), bet fotosope pakropinta, nes sumustinis apie
kuri rasoma zemiau labai uzjuodina krastus :) tennet vinjetavimu sunku
pavadint :)))

islaikymas cia bus kokia 1/20-1/30 nedaugiau, nes Dovilas cia is laiko
kontroles isvazinejo, suprask - letai
cia dar yra uzsuktas CPL'as (kuris be abejo dangui itaka turejo minimalia
del to, kad vien per si fotkinima kryptis pasikeite NORMALIAI) plius ant jo
uzsuktas cokin gradual ND (soft) (matosi tas rozinis atspalvis)

tiesa, nebeatsuku nuo cplo cokino ziedo :D ant kai kuriu objektyvu negaliu
naudot cplo su blenda :DDD