Tema: Re: Dar šuniukų
Autorius: siGis
Data: 2011-04-28 00:10:03
Pirmiausia zinoma protingas, sumanus, klusnus. Nepiktas, bet netingintis
pranesti apie atejusi zmogu, svetimiems gresmingas, bet is tikruju
nepavojingas. Seimininkui draugiskas. Dar svarbu kad ismintingai elgtusi su
transportu. Na ir be reiklao istisai neskalytu. Ugis ne daugiau kaip 45cm
iki keteros. Tokiu tur but nebuna :).