Tema: Re: Req. HDR rekomendacijos
Autorius: Kaksht
Data: 2011-02-17 19:40:53
Na turint omenyj kad fotkinsi karnavala ir nori HDR daryti tai greiciausiai karnavalas bus diena, tai mano manymu ISO800 neprireiks :)
Kas del triuksmu ir naturalumo tai ghem, kaip cia pasakius, naturalu (spalvos) ir HDR tai cia sunkiai suderinami dalykai. Mano pasiulytu darbo "planu" tai isgausi didesni kontrasta, lygtais taip vadinasi :)
Kad raw fotkini tai +

--
Honda Civic '00 EK3 1.5 Vtec-E