Tema: Re: 100 mm macro vs V750 (dinaminis diapazonas)
Autorius: Mantas Puida
Data: 2010-11-05 12:16:00
ir atitinkamai -1 stop'as dinaminio diapazono ;)

Kiek pasikrapstes galva, berods supratau, kodel D3 man stipriai geriau
uz Epson'a 4990. Perfotkinimo metoda naudoju, tuomet kai kadras labai
nedasviestas (skaidrei, persviestas negatyvui), tuomet tinkamai parinkus
ekspozicija ant fotoaparato galima gan daug ir kokybiskos medziagos
istraukti. Silverfast SE + Epson 4990 man pasirode, kad nesugeba
fiziskai keisti skanerio ekspozicijos (bent jau jos ilginimo kryptimi).