Tema: Re: VW Golf Mk2
Autorius: Tomas
Data: 2010-11-04 11:32:10
Ash originalu mashinos dizaina linkes vertint pagal proporcija, linija, silueta, pagal shvaru sumanyma, o ne pagal auksarankiu abviesus ar ekipazho fengshuju, ir shia prasme II golfas yra labai tvarkingai suvestas, ypac kaip to laikmecio automobilis. GTI viso labo papildoma komplektacija, esanti tam paciam kebule, apart 4 faru ishorishkai jie vienodi.